اطلاعیه شماره ۱۰۶: میخواهند بهنام را به زندان بازگردانند، نگذاریم

by admin_shahla
147 views

بنا بر خبر منتشر شده در سایت “پایگاه خبری خانواده بهنام ابراهیم زاده” جمهوری اسلامی  تصمیم به بازگرداندن بهنام ابراهیم زاده به زندان را گرفته است. با کارزاری جهانی در مقابل این تصمیم جنایتکارانه به اعتراض برخیزیم.  طبق این خبر روز ۳۰ اردیبهشت مقامات قضايي رژیم اسلامی با بهنام در رابطه با اينكه طي روز هاي آينده به زندان برگردد،  تماس تلفني داشته اند. این در حالي است كه نيما فرزند بیمار او که مبتلا به بیماری خطرناک سرطان خونی است، شاهد اين تماس تلفنی بوده است.

 با وجود اینکه پزشکان  نیما بر ضرورت وجود بهنام در کنار فرزندش و روند معالجات وی بارها تاکید کرده اند، اما  جانیان اسلامی تصمیم به بازگرداندن بهنام به زندان را گرفته اند. قبلا به او گفته شده بود که تمدید مرخصی بهنام مشروط بر اینست که پزشکی قانونی خود نیمه را ملاقات کنند و  نظر پزشکان نیما را مبنی بر ضرورت وجود بهنام در کنار فرزندش را مرود تایید قرار دهند و قرار است در ۴ خرداد این دیدار صورت گیرد. اما با این تصمیم معلوم است که از نظر این جانیان اصلا مهم نیست که بر سر نیما و این خانواده کارگری چه خواهد آمد. آنها با این کارشان نه تنها بهنام بلکه همسرش زبیده و پسر بیمارشان نیما را نیز زیر شکنجه و فشار خود قرار داده اند.

 باید به این عمل جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم اسلامی وسیعا اعتراض کرد. در رابطه با این موضوع بهنام ابراهیم زاده نامه‌ای به همه مردم آزادیخواه و تمامی سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان در سراسر جهان داده و طلب  استمداد و حمایت و پشتیبانی کرده است. با کارزاری جهانی  به درخواست بهنام ابراهیم زاده وسیعا پاسخ دهیم. فشار بیاوریم و نگذاریم بهنام را به زندان بازگردانند. در سطحی جهانی صدای این خانواده کارگری و همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باشیم.

بهنام ابراهیم زاده  به جرم مبارزاتش در دفاع از کارگران زندانی و دفاع از حقوق کودک به ۵ سال زندان محکوم شده است. او در ۲۲ خرداد ۸۹ دستگیر و سه سال از حکم خود را در زندان سپری کرده است. بهنام باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شود.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

۳۰ اردیبهشت ۹۲، ۲۰ مه ۲۰۱۳

شهلا دانشفرShahla_daneshfar@yahoo.com

بهرام سروش،  Bahram.Soroush@gmail.com

http://free-them-now.blogspot.com

خبر های دیگر

Campaign To Free Jailed Workers In Iran

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00