اطلاعیه شماره ۱۲۱: خانواده بهنام ابراهیم زاده نیاز به حمایتی جهانی دارند، نگذاریم بهنام به زندان بازگردانده شود

by admin_shahla
29 views

 بهنام ابراهیم زاده  را بسیاری از شما می شناسید. بهنام از چهره‌های شناخته شده کارگری، عضو کمیته پیگیری برای ایجاد تشکلهای کارگری و از فعالین دفاع از حقوق کودک است. او به جرم مبارزاتش در دفاع از حقوق کارگر، در دفاع از حقوق کودک و در دفاع از انسانیت به ۵ سال زندان محکوم شده است. بهنام سه سال از محکومیت خود را در زیر فشارهای شدید زندان و شکنجه‌های رژیم اسلامی سپری کرده است. بطوریکه ۷۵ درصد از شنوایی گوش چپ را از دست داده و از درد در ناحیه گردن رنج میبرد. اما درد بزرگتر بهنام وضعیت تنها فرزندش نیما ابراهیم زاده و ابتلای او به بیماری خطرناک سرطان است. علیرغم این جمهوری اسلامی بهنام را همچنان در بند نگاهداشته و هر از چند گاهی آنهم زیر فشار اعتراضات وی و کارزاری جهانی با مرخصی وی موافقت کرده است. اکنون بهنام در مرخصی از زندان بسر میبرد. اما با تمدید آن موافقت نشده و بار دیگر این خانواده زیر فشار و كابوس بازگرداندن بهنام به زندان قرار دارند. این درحالیست که بهنام تا کنون حتی فرصت درمان بیماریهای خود را نداشته است. در همین رابطه زبیده حاجی زاده همسر بهنام نامه‌ای خطاب به همگان و نهادهای انساندوست در سراسر جهان نوشته و حمایتی جهانی را استمداد کرده است. این نامه ضمیمه است . در این نامه زبیده حاجی زاده خواستار این شده است که به هر شکلی که میتوانیم جلوی تصمیم رژیم اسلامی و بازگرداندن بهنام به زندان را بگیریم. با حمایتی گسترده وسیعا به درخواست زبیده حاجی زاده پاسخ دهیم. بهنام باید فورا آزاد شود. نیما به وجود پدرش نیاز دارد، بهنام باید کنار فرزندش و همسرش زبیده باشد. بهنام باید در عین حال تحت درمان براي معالجه بیماریهایش قرار گیرد.

جمهوری اسلامی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی را به اشکال مختلف زیر فشار و آزار قرار میدهد. از جمله قطع ملاقات زندانیان، ممانعت از درمان زندانیانی که در همان زندانهای رژیم اسلامی به بیماریهای دشواری ابتلا پیدا کرده اند، و حتی بعضا تهدید جانی آنان همه و همه از جمله شگردهای رژیم اسلامی برای فشار بر کارگران زندانی و زندانیان سیاسی است. با کارزاری جهانی به این فشار‌ها و تهدیدات اعتراض کنیم.

بهنام ابراهیم زاده باید فورا از زندان آزاد شود. همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید از زندان آزاد شوند.

 كمپين براي آزادي كارگران زنداني

۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۸ اوت  ۲۰۱۳

Shahla_daneshfar@yahoo.com

 Bahram.Soroush@gmail.com

 http://free-them-now.blogspot.com

ضمیمه : نامه زبیده حاجی زاده

نگذارید همسرم بهنام ابراهیم ز اده را به زندان برگردانند نیما فرزندم به حضور پدرش نیاز دارد 

خانواده بهنام ابراهیم زادهاین نامه را خطاب به همه انهایی که قلبشان برای ازادی وانسانیت می تبد ، مینویسم. بی شک همه شما عزیزان سازمانها ونهادهای حقوق بشری هر انسان ازادی خواهی که قلبش برای انسانیت می تبد. خبر های دردناک مریضی تنها فرزند ما نیمای عزیز را دارید. میدانید که ما با وجود زندانی شدن همسرم بهنام ابراهیم زاده چه دردها ورنج هایی را انهم در نبود همسرم بهنام متحمل می شویم. فرزندم نیما در نبود پدرش متاسفانه به این مریضی دردناک ودهشناک گرفتار شد و اکنون ماههاست که ما نیما را در بیمارستان فوق تخصصی کودکان محک بستری کرده ایم .اما به تازگی نیما را به خانه وبه کنار خودمان اورده ایم ولی بعد از چند روز دیگر نیما بنا به تاکید دکترهای بیمارستان محک ووخیم بودن وضعیتش باید به بیمارستان محک برگرددوبستری شود. در این مدت زمانی که همسرم در کنارمان بود تا حدودی وضعیت روحی نیما بهتر شده بود. ولی اکنون باز مقامات قضایی تصمیم گرفته اند که همسرم و پدر فرزند بیمارم را به زندان برگردانند. برگرداندن همسرم بهنام به زندان ضربه سخت وکاری به تنها فرزند بیمارم نیمای عزیز می رساند وقطعا بهبودی اش را به تاخیر وبه خطر می اندازد. فرزندم همان گونه که به دارو و قرص پزشکان برای بهبودی اش نیاز دارد، به پدرش هم نیاز دارد. من آزادی او را میخواهم. جرم همسرم تنها دفاع از کودکان وکارگران بوده است. بهنام یار ویاور دهها خانواده کارگری وکودک بوده است که به حبس ناعادلانه محکوم گردیده اند. ایا همچین انسانی باید جایش گوشه وکنج زندان باشد واز دیدن تنها فرزند بیمارش وکودکانی که بهنام به انها علاقمند است محروم بماند؟ من امروز به عنوان مادر نیما ابراهیم زاده وهمسر بهنا م ابراهیم ز اده از تمامی سازمانها ونهادها ی انسان دوست ومترقی وهمه کسانی که قلبشان برای انسانیت می تبد می خواهم که به هر طریق ممکن که می توانند نگذارند بهنام را به زندان برگردانند واعتراض خود را علیه این تصمیم و برگرداندن بهنام به زندان واکنش نشان بدهند. نیمای من به پدر ش نیاز دارد وما نیز به کمک شما عزیزان نیاز داریم. ما را تنها نگذارید. همانطور که تا کنون همراهمان بوده اید. صمیمانه از همگان سپاسگزارم. کمک کنید تا بهنام در کنار ما بماند .

زبیده حاجی زاده همسر زندانی بهنام ابراهیم ز اده

17 مرداد 92

خبر های دیگر

Campaign To Free Jailed Workers In Iran

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00