اطلاعیه شماره ٢٧٦: آزادی واحد سیده پس از گذراندن ٢ سال حبس!

by admin_shahla
34 views

به گزارش منتشر شده از سوی  کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد واحد سیده از فعالین کارگری در شهر مهاباد پس از گذران دو سال حبس ساعت یازده ظهر روز پنجشنبه ١٢ آذر ٩٤ در میان استقبال گرم جمعی از مردم، خانواده و فعالان کارگری از زندان مرکزی شهرستان مهاباد آزاد شد. آزادی واحد سیده را به او، به خانواده اش و به همگان تبریک میگوییم.

واحد سیده از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری است. او  در دی ماه سال ٩١ همراه با یوسف آبخرابات و محمد مولانایی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از گذراندن ٥١ روز حبس در بازداشتگاه اداره اطلاعات، در ١٨ شهریور ٩٢ از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد با اتهاماتی چون عضویت در کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری و برگزاری مراسم های اول ماه مه (روز جهانی کارگر) و ٨ مارس (روز جهانی زن) در شهر مهاباد به دو سال حبس محکوم و زندانی شد.

در حال حاضر شماری دیگر از فعالین و چهره های شناخته شده کارگری و معلمان معترض از جمله جعفر عظیم زاده، بهنام ابراهیم زاده، محمد جراحی، فواد و آرام زندی، اسماعیل عبدی، علیرضا هاشمی، محمود بهشتی، عبدالرضا قنبری، علی اکبر باغانی و رسول بداقی همراه با شمار بسیاری  از فعالین سیاسی دیگر در زندان بسر میبرند. کارگران زندانی، معلمان دربند و همه زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

١٣ آذر ٩٤، ٤ دسامبر ٢٠١٥

Shahla. Daneshfar2@gmail.com

https://free-them-now.com

خبر های دیگر

Campaign To Free Jailed Workers In Iran

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00