کارگران در ایران به استقبال اول مه میرود

by admin_shahla
39 views

جمهوری اسلامی با احضار و تهدید فعالین کارگری مقابله میکند

بنا بر خبر های منتشر علی نجاتی عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه به همراه اشرف رحیم خانی و زینب کشوری از فعالین زنان و عزت جعفری ، شاپور رشنو،علی محمد جهانگیری و شاکری به حضور در شعبه دوم دادگاه انقلاب دزفول برای ٢٤ اردیبهشت احضار شدند. اتهام آنها تبلیغ علیه نظام اعلام شده است. همچنین شیث امانی از فعالین کارگری شناخته شده در سنند به اداره اطلاعات سنندج احضار شد. اتحادیه آزاد احضار او و تهدید اعضای اتحادیه آزاد کارگران ایران برای جلوگیری از برگزاری مراسم روز جهانی کارگر را محکوم کرده است.

برپایی مراسم روز جهانی کارگر، حق تشکل، حق تجمع ، حق اعتصاب و آزادی بیان از جمله آزادی های پایه ای و حق همه مردم است. کمپین علیه امنیتی کردن مبارزات ، کمپینی در دفاع از این حقوق و برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی و لغو احکام امنیتی صادر شده برای فعالین کارگری، معلمان و مردم معترض و بسته شدن پرونده های امنیتی تشکیل شده برای آنان خواستهای مشخص این کمپین است. اینها خواستهایی است که اسماعیل عبدی با تاکید بر آنها اعلام کرده است که از دهم اردیبهشت دست به اعتصاب غذا خواهد زد. و کارگران با تاکید بر این کارزار مهم اجتماعی به استقبال روز جهانی کارگر میروند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی، تهدید و احضار فعالین کارگری در آستانه اول مه را شدیدا محکوم میکند. کارگران زندانی باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند. از همگان میخواهیم که وسیعا به کارزار علیه امنیتی کردن مبارزات بپیوندند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

Free Them Now

Shahla.daneshfar2@gmail.com

https://free-them-now.com

٢٥ آپریل ٢٠١٧- ٥ اردیبهشت ٩٦

 

 

خبر های دیگر

Campaign To Free Jailed Workers In Iran

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00